Ürün Sepetinize Başarıyla Eklendi
Asya Klasikleri 6 Kitap - Halkkitabevi Asya Klasikleri 6 Kitap - Halkkitabevi Asya Klasikleri 6 Kitap - Halkkitabevi Asya Klasikleri 6 Kitap - Halkkitabevi Asya Klasikleri 6 Kitap - Halkkitabevi Asya Klasikleri 6 Kitap - Halkkitabevi Asya Klasikleri 6 Kitap - Halkkitabevi

Asya Klasikleri 6 Kitap

Stok Kodu
8683672867526
Boyut
12,5 x 18,5cm
Sayfa Sayısı
664
Basım Yeri
İstanbul
Basım Tarihi
2024
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
60g Kitap Kağıdı
Dili
Türkçe
640,00TL
%45 İNDİRİM
349,00TL
Taksitli fiyat : 9 x 42,66TL
Stokta var
8683672867526
994667
Asya Klasikleri 6 Kitap
Asya Klasikleri 6 Kitap
349.00

Pandoranın Kutusu 176 Sayfa

“Bu küstah ön söz nezaketsizdir, ancak bu tür bir selamlama yapan bir adam tarafından yazılan bir roman şaşırtıcı derecede eğlencelidir.”
Osamu Dazai
İkinci Dünya Savaşı sona ermiş, Japonya yenilmiştir. Risuke, tıpkı ülkesinin yapmaya çalıştığı gibi hayatını
yeniden inşa etmek zorundadır. Tarlakuşu lakaplı bu genç adam herkesin takma isimler kullandığı bir sanatoryumda ilginç bir hasta ve hastabakıcı topluluğuyla geçirdiği günleri arkadaşına yazdığı mektuplarla
anlatır.
“Beni yanlış anlamayın. Umutsuzluğun sonunda bir nihiliste dönüşmedim. Geminin ayrılışının sebebi ne
olursa olsun, bir tür belirsiz umut her zaman hissedilir.”
Japon edebiyatının en önemli yazarlarından Osamu Dazai’nin şairane üslubuyla kaleme aldığı Pandora’nın Kutusu, sizi ruhlar denizi yolculuğuna davet ediyor.

 

Yaban Kazları 176 Sayfa

“Otsune kadının bir geyşa olmadığı sonucuna vardığında içgüdüsel olarak şöyle demişti:
‘Ah, Muenzaka kadını!’ Bu sezgisine, hizmetçinin sırf dikkatini güzel bir kadına çekmek için kolunu çekiştirmeyeceğini anlaması da yardımcı olmuştu ama beklenmedik başka bir şey de onu etkilemişti: Otama’nın dizlerinin arasındaki şemsiye.” 

Yaban Kazları, kadın-erkek ilişkileri ve toplum baskısı çerçevesinde dönemin Japonya’sına okurunu götürürken, sevgiye dair ahlaki bir sorgulamanın da kapısını aralıyor.

 

Kız Öğrenci 56 Sayfa

“İyi geceler. Ben prensi olmayan Sindirella’yım. Beni Tokyo’da nerede bulacağını biliyor musunuz? Beni
bir daha görmeyeceksiniz.”
Osamu Dazai’nin savaş sonrası Japonya’sının edebiyat çevrelerince tanınmasını sağlayan ve kaleme aldığı
ilk eserlerden olan Kız Öğrenci, Tokyo’nun banliyösünde yaşayan bir gencin on iki saatini anlatıyor.
İsimsiz genç kızın, nefret ettiği sabahlardan birine gözlerini açmasıyla başlayıp, gece yatağa yattığı anda
biten eserinde Dazai, yolda düşündüğü ve gördüklerini, günlük yaşama dair ayrıntıları ve içten içe duyduğu hüznü büyük bir başarıyla ve empatiyle resmetmeyi başarıyor.
Yaşama hep çarpıcı bir dürüstlükle bakmış Dazai’nin bir gün kadar kısa romanı, gençlerin sesini ve düşüncelerini çekinmeden aktaran ilk modern yapıtlardan biri.

 

Maskara Çiçekleri 80 Sayfa

“Bütün arkadaşlarım beni terk etti. Bana acıyan gözlerle bakıyorlar. Geri dönün dostlarım. Ama hayır,
sanki hiç tanışmamışız gibi yüz çeviriyorsunuz. Size her şeyi anlatacağım. Bendim-Sono’yu suyun altına
çeken eller bunlardı. Şeytani küstahlığımla, Sono’nun ölmesi için dua ettiğim nefeste, kendi kurtuluşum
için de dua ettim.”

“Üzüntüye hoş geldin. 1 numara.”

 

Bir Budalanın Hayatı 72 Sayfa

“Biz insanlar, insani hayvanlar olarak, ölümden hayvani bir korku duyarız. Canlılık denilen şey, hayvani gücün başka bir adıdır. Ben de bu insan hayvanlardan biriyim. Şu anda içinde bulunduğum dünya, buz gibi berrak, hastalıklı sinirlerden oluşuyor.”

Modern Japon öykücülüğünün başlangıç noktası kabul edilen Ryūnosuke Akutagawa’nın Japon ve Çin kültür sembollerinin yanı sıra Rus edebiyatından, antik Yunan mitolojisinden beslendiği otobiyografik öyküleri “Bir Budalanın Hayatı”, insan doğasının karanlık yönlerine doğru bir serüven niteliği taşıyor.

Yazarın yaşamının son döneminde kaleme aldığı eserlerden derlenen bu seçki, toplumun buhranlı haleti ruhiyesine de ayna tutuyor.

“Çaresizce batıl inançları ve duygusallığıyla savaşmaya çalıştı. Ama fiziksel olarak bu savaşı sürdürecek durumda değildi. Doğruydu, ‘yüzyılın sonunun iblisi’ şimdi bile ona eziyet ediyordu.”

 

Kappa 104 Sayfa

“Meiji dönemi Japonya’sının en önde gelen entelektüellerinden birinin rahatsız ama parlak zihninden çıkan çarpıcı bir eser.”

Kappa, ilk yayınlandığında; çeşitli şekillerde bir masal, Japon toplumunun hicivli bir eleştirisi ve sosyalist bir analiz olarak algılandı. Ancak Japonya’nın en üretken yazarlarından Ryunosuke Akutagawa’nın bu önemli çalışması edebi sınıflandırmaya bir meydan okumaydı aslında.

Akutagawa’nın mutsuzluğunu ve sanrılarını giderek daha fazla takıntılı hale getirmesiyle kaleme aldığı Kappa, rüya ile gerçeklik arasında bir yerde geçiyor.

Adını, dikkatsiz çocukları nehirlerde ölüme sürüklemesiyle bilinen bir yaratıktan alan Kappa, 23 Numaralı Hasta olarak tanımlanan, kurumsallaşmış bir delinin bakış açısından birinci tekil şahıs olarak vücut buluyor.

Japonya’da bir akıl hastanesinde yaşayan bir hastanın; pullu, kaygan derili, çocuk boyutlarında, sivri gagalı ve kaplan benzeri suratlı Kappaların ülkesine yaptığı yolculuğa hazır mısınız?

  • Açıklama
    • Pandoranın Kutusu 176 Sayfa

      “Bu küstah ön söz nezaketsizdir, ancak bu tür bir selamlama yapan bir adam tarafından yazılan bir roman şaşırtıcı derecede eğlencelidir.”
      Osamu Dazai
      İkinci Dünya Savaşı sona ermiş, Japonya yenilmiştir. Risuke, tıpkı ülkesinin yapmaya çalıştığı gibi hayatını
      yeniden inşa etmek zorundadır. Tarlakuşu lakaplı bu genç adam herkesin takma isimler kullandığı bir sanatoryumda ilginç bir hasta ve hastabakıcı topluluğuyla geçirdiği günleri arkadaşına yazdığı mektuplarla
      anlatır.
      “Beni yanlış anlamayın. Umutsuzluğun sonunda bir nihiliste dönüşmedim. Geminin ayrılışının sebebi ne
      olursa olsun, bir tür belirsiz umut her zaman hissedilir.”
      Japon edebiyatının en önemli yazarlarından Osamu Dazai’nin şairane üslubuyla kaleme aldığı Pandora’nın Kutusu, sizi ruhlar denizi yolculuğuna davet ediyor.

       

      Yaban Kazları 176 Sayfa

      “Otsune kadının bir geyşa olmadığı sonucuna vardığında içgüdüsel olarak şöyle demişti:
      ‘Ah, Muenzaka kadını!’ Bu sezgisine, hizmetçinin sırf dikkatini güzel bir kadına çekmek için kolunu çekiştirmeyeceğini anlaması da yardımcı olmuştu ama beklenmedik başka bir şey de onu etkilemişti: Otama’nın dizlerinin arasındaki şemsiye.” 

      Yaban Kazları, kadın-erkek ilişkileri ve toplum baskısı çerçevesinde dönemin Japonya’sına okurunu götürürken, sevgiye dair ahlaki bir sorgulamanın da kapısını aralıyor.

       

      Kız Öğrenci 56 Sayfa

      “İyi geceler. Ben prensi olmayan Sindirella’yım. Beni Tokyo’da nerede bulacağını biliyor musunuz? Beni
      bir daha görmeyeceksiniz.”
      Osamu Dazai’nin savaş sonrası Japonya’sının edebiyat çevrelerince tanınmasını sağlayan ve kaleme aldığı
      ilk eserlerden olan Kız Öğrenci, Tokyo’nun banliyösünde yaşayan bir gencin on iki saatini anlatıyor.
      İsimsiz genç kızın, nefret ettiği sabahlardan birine gözlerini açmasıyla başlayıp, gece yatağa yattığı anda
      biten eserinde Dazai, yolda düşündüğü ve gördüklerini, günlük yaşama dair ayrıntıları ve içten içe duyduğu hüznü büyük bir başarıyla ve empatiyle resmetmeyi başarıyor.
      Yaşama hep çarpıcı bir dürüstlükle bakmış Dazai’nin bir gün kadar kısa romanı, gençlerin sesini ve düşüncelerini çekinmeden aktaran ilk modern yapıtlardan biri.

       

      Maskara Çiçekleri 80 Sayfa

      “Bütün arkadaşlarım beni terk etti. Bana acıyan gözlerle bakıyorlar. Geri dönün dostlarım. Ama hayır,
      sanki hiç tanışmamışız gibi yüz çeviriyorsunuz. Size her şeyi anlatacağım. Bendim-Sono’yu suyun altına
      çeken eller bunlardı. Şeytani küstahlığımla, Sono’nun ölmesi için dua ettiğim nefeste, kendi kurtuluşum
      için de dua ettim.”

      “Üzüntüye hoş geldin. 1 numara.”

       

      Bir Budalanın Hayatı 72 Sayfa

      “Biz insanlar, insani hayvanlar olarak, ölümden hayvani bir korku duyarız. Canlılık denilen şey, hayvani gücün başka bir adıdır. Ben de bu insan hayvanlardan biriyim. Şu anda içinde bulunduğum dünya, buz gibi berrak, hastalıklı sinirlerden oluşuyor.”

      Modern Japon öykücülüğünün başlangıç noktası kabul edilen Ryūnosuke Akutagawa’nın Japon ve Çin kültür sembollerinin yanı sıra Rus edebiyatından, antik Yunan mitolojisinden beslendiği otobiyografik öyküleri “Bir Budalanın Hayatı”, insan doğasının karanlık yönlerine doğru bir serüven niteliği taşıyor.

      Yazarın yaşamının son döneminde kaleme aldığı eserlerden derlenen bu seçki, toplumun buhranlı haleti ruhiyesine de ayna tutuyor.

      “Çaresizce batıl inançları ve duygusallığıyla savaşmaya çalıştı. Ama fiziksel olarak bu savaşı sürdürecek durumda değildi. Doğruydu, ‘yüzyılın sonunun iblisi’ şimdi bile ona eziyet ediyordu.”

       

      Kappa 104 Sayfa

      “Meiji dönemi Japonya’sının en önde gelen entelektüellerinden birinin rahatsız ama parlak zihninden çıkan çarpıcı bir eser.”

      Kappa, ilk yayınlandığında; çeşitli şekillerde bir masal, Japon toplumunun hicivli bir eleştirisi ve sosyalist bir analiz olarak algılandı. Ancak Japonya’nın en üretken yazarlarından Ryunosuke Akutagawa’nın bu önemli çalışması edebi sınıflandırmaya bir meydan okumaydı aslında.

      Akutagawa’nın mutsuzluğunu ve sanrılarını giderek daha fazla takıntılı hale getirmesiyle kaleme aldığı Kappa, rüya ile gerçeklik arasında bir yerde geçiyor.

      Adını, dikkatsiz çocukları nehirlerde ölüme sürüklemesiyle bilinen bir yaratıktan alan Kappa, 23 Numaralı Hasta olarak tanımlanan, kurumsallaşmış bir delinin bakış açısından birinci tekil şahıs olarak vücut buluyor.

      Japonya’da bir akıl hastanesinde yaşayan bir hastanın; pullu, kaygan derili, çocuk boyutlarında, sivri gagalı ve kaplan benzeri suratlı Kappaların ülkesine yaptığı yolculuğa hazır mısınız?

  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      349,00   
      349,00   
      2
      181,48   
      362,96   
      3
      123,31   
      369,94   
      6
      62,82   
      376,92   
      9
      42,66   
      383,90   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      349,00   
      349,00   
      2
      181,48   
      362,96   
      3
      123,31   
      369,94   
      6
      62,82   
      376,92   
      9
      42,66   
      383,90   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      349,00   
      349,00   
      2
      181,48   
      362,96   
      3
      123,31   
      369,94   
      6
      62,82   
      376,92   
      9
      42,66   
      383,90   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      349,00   
      349,00   
      2
      181,48   
      362,96   
      3
      123,31   
      369,94   
      6
      62,82   
      376,92   
      9
      42,66   
      383,90   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      349,00   
      349,00   
      2
      181,48   
      362,96   
      3
      123,31   
      369,94   
      6
      62,82   
      376,92   
      9
      42,66   
      383,90   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      349,00   
      349,00   
      2
      181,48   
      362,96   
      3
      123,31   
      369,94   
      6
      62,82   
      376,92   
      9
      42,66   
      383,90   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      349,00   
      349,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
  • Yayınevinin Diğer Kitapları
  • Yazarın Diğer Kitapları
Kapat