Bilgisayar Mühendisliğine Giriş
Bilgisayar donanımı, yazılımı, donanım haberleşmesi ile ilgili süreçleri, yazılım çeşitlerini, işletim Sistemleri hakkında detayları ve sunucu işletim sistemlerini, programlama ve veri tabanını, veri yapıları, bilgisayar mimarisi ve algoritmaların analizi kavramları ile programlama soyut seviye konularından örüntü şablonları gibi çok geniş bir yelpazede bilgisayar biliminde yer alan konuları anlattığımız kitabımızı sizlerin istifadesine sunmaktan mutluluk duymaktayız.
Kitabımız içerisinde yer alan konular bilgisayar bilimindeki herhangi bir bölüme yeni başlamış bir öğrenciden bu tür bir bölüme ilgi duyan aday bir öğrenciye veya sektörde yerini çoktan almış bilişim sektörüne gönül vermiş bir kimseye rehber olacak, konuların detaylarıyla öğretici ve en önemlisi konuların birbirleri ile ne kadar da ilişkili olduğu hakkında farkındalık oluşturacaktır.
Ders kitabı kurgusuyla hazırlanmayan kitabımızda yer alan tüm konular, akılda kalıcı öğretme metoduna uygun anlatım dili ile yazılmış olduğundan verilen bilgiler ezberlenmiş değil öğretilmiş olacaktır. Konular arasındaki bağlantıları iyi kavrayan bir okur kendisini bilgisayar biliminin hangi alanında geliştirecek olursa olsun mimariyi çok iyi anlayacak ve yaptığı her işte riski çok iyi hesaplayabilecektir.
Buradan hareketle kitabımızın okuyucularda bırakmak istediği en büyük etki, her konuyu bilmek yerine bir konuda uzman olması hususunda rehberlik sağlayarak seçilen alanda uzmanlaşma serüveninde konular arasındaki bağlantıların iyi pekiştirilmesi ve sağlam bilişimciler olunması yolunda
okurlara katkı sağlamasıdır.
Başlıca Konu Başlıkları;
1-Mühendislik Bakış Açısıyla Temel Kavramlar
2-Donanım Birimleri
3-İşletim Sistemleri
4- İşletim Sistemleri Detayları
5- Sunucu İşletim Sistemleri
6- Tanım Olarak Yazılım ve Çeşitleri
7- Bilgisayar Sayı Sistemleri ve Sayısal Elektronik Kavramlarına Bakış
8- Algoritma ve Programlamaya Bakış
9- Nesne Tabanlı Programlama Yaklaşımına Bakış
10- Veri Tabanı Giriş
11- Bilgisayar Mimarisi
12- Algoritmaların Analiz Edilmesine Bakış
13- Otomata Teorisine Bakış
14- Bilgisayar Ağları Hakkında Bilinmesi Gerekenler
15- Ysa, Machine Learning, Deep Learning Kavramları
16- Pattern, Anti-Pattern, Secure Design Pattern Kavramları
17- Web Programcılığı Hakkında Bilinmesi Gerekenler
- Açıklama
Bilgisayar donanımı, yazılımı, donanım haberleşmesi ile ilgili süreçleri, yazılım çeşitlerini, işletim Sistemleri hakkında detayları ve sunucu işletim sistemlerini, programlama ve veri tabanını, veri yapıları, bilgisayar mimarisi ve algoritmaların analizi kavramları ile programlama soyut seviye konularından örüntü şablonları gibi çok geniş bir yelpazede bilgisayar biliminde yer alan konuları anlattığımız kitabımızı sizlerin istifadesine sunmaktan mutluluk duymaktayız.
Kitabımız içerisinde yer alan konular bilgisayar bilimindeki herhangi bir bölüme yeni başlamış bir öğrenciden bu tür bir bölüme ilgi duyan aday bir öğrenciye veya sektörde yerini çoktan almış bilişim sektörüne gönül vermiş bir kimseye rehber olacak, konuların detaylarıyla öğretici ve en önemlisi konuların birbirleri ile ne kadar da ilişkili olduğu hakkında farkındalık oluşturacaktır.
Ders kitabı kurgusuyla hazırlanmayan kitabımızda yer alan tüm konular, akılda kalıcı öğretme metoduna uygun anlatım dili ile yazılmış olduğundan verilen bilgiler ezberlenmiş değil öğretilmiş olacaktır. Konular arasındaki bağlantıları iyi kavrayan bir okur kendisini bilgisayar biliminin hangi alanında geliştirecek olursa olsun mimariyi çok iyi anlayacak ve yaptığı her işte riski çok iyi hesaplayabilecektir.
Buradan hareketle kitabımızın okuyucularda bırakmak istediği en büyük etki, her konuyu bilmek yerine bir konuda uzman olması hususunda rehberlik sağlayarak seçilen alanda uzmanlaşma serüveninde konular arasındaki bağlantıların iyi pekiştirilmesi ve sağlam bilişimciler olunması yolunda
okurlara katkı sağlamasıdır.Başlıca Konu Başlıkları;
1-Mühendislik Bakış Açısıyla Temel Kavramlar
2-Donanım Birimleri
3-İşletim Sistemleri
4- İşletim Sistemleri Detayları
5- Sunucu İşletim Sistemleri
6- Tanım Olarak Yazılım ve Çeşitleri
7- Bilgisayar Sayı Sistemleri ve Sayısal Elektronik Kavramlarına Bakış
8- Algoritma ve Programlamaya Bakış
9- Nesne Tabanlı Programlama Yaklaşımına Bakış
10- Veri Tabanı Giriş
11- Bilgisayar Mimarisi
12- Algoritmaların Analiz Edilmesine Bakış
13- Otomata Teorisine Bakış
14- Bilgisayar Ağları Hakkında Bilinmesi Gerekenler
15- Ysa, Machine Learning, Deep Learning Kavramları
16- Pattern, Anti-Pattern, Secure Design Pattern Kavramları
17- Web Programcılığı Hakkında Bilinmesi GerekenlerFormat:Kitap
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yayınevinin Diğer Kitapları
- Yazarın Diğer Kitapları