Sarışın Bombalar
“Jean Echenoz, genç Fransız edebiyatında başlı başına bir vaka. Yedinci romanı Sarışın Bombalar, Marilyn Monreo, Kim Novak, Martine Carol, Doris Day’lerin yazgılarını hatırlatarak, sarışınlığın gizlerini işlemek isteyen bir televizyon prodüktörünün, ünlü bombaların dışında kalan eski bir şarkıcıyı, Gloria Stella olarak bilinen Gloria Abgrall’i aramasıyla başlıyor. Oysa bu kadın insanları uçurumlardan atmak gibi oldukça sapkın, sado-mazoşist bir kompleksten mustariptir...“
Jean-François Josselin, Le Nouvel Observateur
“Echenoz hikasiyle (ve okuruyla) kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor, okurun kendisini özgür sanmasını sağlıyor, gitmesine göz yumuyor, onu gözden kaybetmiş, unutmuş numarası yapıyor, ama bir pati vuruşuyla tekrar yakalıyor, biraz daha uzağa taşıyor, yanında uykuya dalıyor, mırıltılar çıkarıyor, okurunu yutarak biterecek.“
Jean-Baptiste Harang, Liberation
“Echenoz’da asla görünüşe aldanmayacaksınız. Onda, hiçbir anlam ifade etmez gibi görünen şeyler çok anlamlıdır ve yazar olarak tavrı göstergebilimci bir yaklaşımdan hiç de uzak değildir. Tıpkı Umberto Eco gibi, Echenoz da seslerin, nesnelerin, jestlerin, imgelerin birer işaretler sistemi olduğunu hatırlatır.
Jean Hurtin, Magazine Litteraire
- Açıklama
“Jean Echenoz, genç Fransız edebiyatında başlı başına bir vaka. Yedinci romanı Sarışın Bombalar, Marilyn Monreo, Kim Novak, Martine Carol, Doris Day’lerin yazgılarını hatırlatarak, sarışınlığın gizlerini işlemek isteyen bir televizyon prodüktörünün, ünlü bombaların dışında kalan eski bir şarkıcıyı, Gloria Stella olarak bilinen Gloria Abgrall’i aramasıyla başlıyor. Oysa bu kadın insanları uçurumlardan atmak gibi oldukça sapkın, sado-mazoşist bir kompleksten mustariptir...“
Jean-François Josselin, Le Nouvel Observateur
“Echenoz hikasiyle (ve okuruyla) kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor, okurun kendisini özgür sanmasını sağlıyor, gitmesine göz yumuyor, onu gözden kaybetmiş, unutmuş numarası yapıyor, ama bir pati vuruşuyla tekrar yakalıyor, biraz daha uzağa taşıyor, yanında uykuya dalıyor, mırıltılar çıkarıyor, okurunu yutarak biterecek.“
Jean-Baptiste Harang, Liberation
“Echenoz’da asla görünüşe aldanmayacaksınız. Onda, hiçbir anlam ifade etmez gibi görünen şeyler çok anlamlıdır ve yazar olarak tavrı göstergebilimci bir yaklaşımdan hiç de uzak değildir. Tıpkı Umberto Eco gibi, Echenoz da seslerin, nesnelerin, jestlerin, imgelerin birer işaretler sistemi olduğunu hatırlatır.
Jean Hurtin, Magazine Litteraire
Format:Kitap
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim8,338,3324,338,6632,948,8361,509,0091,029,16Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim8,338,3324,338,6632,948,8361,509,0091,029,16Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim8,338,3324,338,6632,948,8361,509,0091,029,16Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim8,338,3324,338,6632,948,8361,509,0091,029,16Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim8,338,3324,338,6632,948,8361,509,0091,029,16World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim8,338,3324,338,6632,948,8361,509,0091,029,16Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim8,338,332--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yayınevinin Diğer Kitapları
- Yazarın Diğer Kitapları