Ürün Sepetinize Başarıyla Eklendi
Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor - Halkkitabevi

Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor

Stok Kodu
9789758396504
Boyut
15x21
Sayfa Sayısı
124
Basım Yeri
Ankara
Baskı
2
Basım Tarihi
2021-02
Resimleyen
a5f7d033755f496f8ca059c87ffb255b
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe
75,00TL
%7 İNDİRİM
69,75TL
Taksitli fiyat : 9 x 8,53TL
Stokta var
9789758396504
629003
Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor
Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor
69.75

Dünyada yeni bir spor doğuyor…Özellikle 15-25 yaş kuşağının futboldan bile daha fazla ilgi göstermeye başladığı sporun adı; e-spor.
Teknolojinin hızlı bir şekilde gelişmesi topluumsal hayatımızı değiştirdiği gibi oyun oynama dınamiklerini de değiştirmiştir.Eğlenceli vakit geçirmek için gerçekleştirilen sokaklarda oynanan oyunlar,bilgisyar teknolojileri ile elektronik ortamlara taşınmış böylelikle de geleneksel oyunların yerini dijital oyunlar almıştır.Günümüzdeki gençlerin teknoloji ile iç içe olması,geleneksel oyunların aksine teknoloji kullanarak büyümeleri,onların geleneksel oyunlar yerine teknolojik aletler ile ilgili olmalarına sebep olmaktadır.Bu durum da gençlerin dijital oyunlara olan ilgilerini beraberinde getirmektedir.

Araştırmacılar ve okuyucular için rehber niteliğini taşıyacağını düşündüğüm bu kitabın birinci bölümünde spor ve oyun ile ilgili kısa bir tarihçesinden,İkinci bölümünde bu oyunların dijital ortamlara geçmesiyle doğan dijital oyun kavramından,dijital oyun çesitlerinden ve bu oyunların olumlu/olumsuz yönlerinden,üçüncü bölümde ise özellikle genç nesiltarafından büyük rağbet gören e-sporun,tarihçesi ve bileşenleri gibi konular yer almaktadır.

İçindekiler

Spor Ve Oyun

Dijital Oyunlar

E-Spor(Elektronik Spor)

Kapat