Ürün Sepetinize Başarıyla Eklendi
Türkiye'de E-Spor ve League of Legends - Halkkitabevi

Türkiye'de E-Spor ve League of LegendsDijital Oyunlar Serisi - 3

Stok Kodu
9786057525215
Boyut
14x21
Sayfa Sayısı
320
Baskı
1
Basım Tarihi
2018-11
Resimleyen
2e902813d850453c8ed1fb0bd5d09076
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe
330,00TL
%23 İNDİRİM
254,10TL
Taksitli fiyat : 9 x 31,06TL
Stokta var
9786057525215
597810
Türkiye'de E-Spor ve League of Legends
Türkiye'de E-Spor ve League of Legends Dijital Oyunlar Serisi - 3
254.10

Her şey, internet çağının tüm dünyayı aynı anda aynı çatı altında buluşturabilecek düzeye gelmesiyle başladı. Bilgisayarlarımızla baş başa kaldığımız dijital dünyaya öyle bir sanal platform eklendi ki, oyunların büyüsüne karşı koyamayan bizim gibi milyonlarca başka insanı tanıdık, her birinin mesafe tanımaksızın yanı başımızda olabildiğini hissettik.

Bu devrimin adı MMO, tadı ise MOBA oldu. Bize en çok keyif veren oyunları, en derin stratejilerle, üstelik yapay olmayan “gerçek” bir zekâya karşı oynayabilmeyi ve kabiliyetlerimizi sınayabilmeyi mümkün kılan bu teknoloji, Knight Online ve World of Warcraft ile başlayıp Dota ve Dota 2 aracılığıyla gelişen RPG türündeki serüvenini League of Legends sayesinde zirveye taşıdı. Öyle ki, artık sadece bir “oyun” olmaktan çıktı ve yeni bir spor dalının, E-Sporun doğumuna öncülük etmeyi bile başardı

Kapat