Unity 3D İle Kendi Oyununu Kendin Yap
Unity3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.
Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D’ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır.
• Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
• Unity3D Kurulumu
• Unity 3d’deki Paneller ve Özellikleri
• Temel Düzeydeki C# Konuları
• 2D ve 3D Kavramı
• Unity 3d’deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
• Kamera ve Işıklar
• Kullanıcı Girdileri
• Nesnelerin Klonlanması
• Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
• Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
• Labirent Oyunu
• Sahneler Arası Geçiş İşlemi
• Kullanıcı Arayüzleri
• Sesler
• Animasyon
• Yüksek Zıplama Oyunu
• Yapay Zekâ
• Invoke() Fonksiyonu
• Ienumerator() Fonksiyonu
• Veri Kaydetme
• Mantar Toplama Oyunu
• Raycast
• Efektler (Halo, Trail, Particle)
• Zaman Kavramı
• Fps Oyunu
• Arazi Tasarlama
• Görüntü Efektleri (Post Processing)
• Optimizasyon
- Açıklama
Unity3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.
Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D’ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır.
• Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
• Unity3D Kurulumu
• Unity 3d’deki Paneller ve Özellikleri
• Temel Düzeydeki C# Konuları
• 2D ve 3D Kavramı
• Unity 3d’deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
• Kamera ve Işıklar
• Kullanıcı Girdileri
• Nesnelerin Klonlanması
• Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
• Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
• Labirent Oyunu
• Sahneler Arası Geçiş İşlemi
• Kullanıcı Arayüzleri
• Sesler
• Animasyon
• Yüksek Zıplama Oyunu
• Yapay Zekâ
• Invoke() Fonksiyonu
• Ienumerator() Fonksiyonu
• Veri Kaydetme
• Mantar Toplama Oyunu
• Raycast
• Efektler (Halo, Trail, Particle)
• Zaman Kavramı
• Fps Oyunu
• Arazi Tasarlama
• Görüntü Efektleri (Post Processing)
• Optimizasyon
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002106,60213,20372,43217,30636,90221,40925,06225,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim205,00205,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yayınevinin Diğer Kitapları
- Yazarın Diğer Kitapları